Школа early years ботанический сад

Early Years (PYP)

15.06.2023-133

Throughout their time at kindergarten and school, all children need to be nurtured if they are to meet their full potential. This means that they need to receive the right care, encouragement and support to develop as healthy, confident, content young people.

Of course, nurture does include the practical aspects of supporting children to get dressed correctly, drink water regularly, eat at appropriate times, have support with personal hygiene, but a complete nurturing approach goes much further than this and is centred on building positive relationships with pupils.

At Brookes Moscow Early Years , staff are committed to building positive relationships with pupils, and responding sensitively to their feelings, ideas and behaviours. We take a nurturing approach where positive relationships are built according to six nurture principles as we consider what children need in order to achieve success.

23

Learning in the Early Years (Pre-Nursery to Reception) for the most part involves educational play which is intelligently designed to meet the key curriculum objectives. Teachers facilitate learning by carefully observing, questioning and prompting children and generally minimise ‘teacher-talk time’ addressing whole class groups.

131

Early Years classrooms are exciting, ‘enabling environments’ with a range of activities for children to choose from. For example, every class has a role-play area which links to the topic that the class is learning about; this might be modelled on a farm, a zoo, a post office, a police station or a travel agency… the possibilities are endless. Role-play areas are a powerful catalyst to imaginative play, nurturing communication and collaboration skills, vocabulary and mathematical development. Budding ‘shoppers’ and ‘shopkeepers’ practise their counting, ‘police officers’ listen to people’s descriptions of lost or stolen possessions and ‘travel agents’ and ‘travellers’ discuss holiday destinations, book flights and choose hotels. This is great fun and, when facilitated skillfully by professional teachers, results in powerful learning!

Читайте также:  Ботанический сад выставка часы работы

62

More formal, teacher-led activities also occur during the course of the day, such as teaching letter sounds, phonics, counting or adding, but these are generally conducted in small groups for age-appropriate periods of time, rather than as whole-class ‘lessons’.

39

Outdoor learning is absolutely central to our approach to preschool education. We are fortunate to have a fully-equipped Early Years outdoor learning area specifically tailored to our curriculum. Weather permitting, it’s our aim for Early Years children to spend around 30% of their learning time outside, enjoying being in the open air!

2023-06-SportsDay-25

As children move up into Year 1 and Year 2, they further develop approaches to learning, blending collaborative and project-based learning with educational play and traditional teaching. Inquiry forms an important part of the learning process, exploring key concepts which thread through the subjects of the curriculum.

DSC03044

Our Preschool classes (Pre-nursery, Nursery & Reception) use the internationally respected Primary Years programme (PYP) curriculum for children aged birth – five years. We respect and value how the Programme prioritises the bedrock of early childhood development – growth in communication skills, healthy physical development and personal, social and emotional development – and we strongly believe that if a child is progressing in these areas and feels safe and happy in school then they will make excellent overall progress.

Источник

Школа раннего развития и младшая школа программы начальной ступени(PYP)

ALEX7718

Программа начальной ступени (Primary Years Programme) предоставляет уникальную ценную среду для юных студентов, позволяющую им развиваться полноценно и разносторонне. Программа начальной ступени Primary Years Programme (от 2 до 11 лет) состоит из двух важных фаз: школы раннего развития Early Years Programme (от 2 до 7 лет) и младшей школы Lower School (от 7 до 11 лет).

Профиль обучающегося в международном бакалавриате (Learner Profile) фокусируется на холистическом развитии ребенка, помогая ему стать эрудированной, воодушевленной, открытой миру частью школы, местного и мирового сообществ.

Читайте также:  Плакат ко дню рождения сада

Междисциплинарная образовательная программа позволяет преподавателям предоставлять запоминающееся значимое контекстуальное обучение, помогающее студентам связать воедино разные зоны познания.

Студенческая активная позиция является ядром академических и внеурочных занятий программы начальной ступени в Brookes. Она помогает студентам взять контроль над своим учебным процессом, научиться высказывать и отстаивать свое мнение, прочувствовать свои выбор и ответственность, которые будут определять судьбу во время школьного обучения и во взрослой жизни.

Возможность регулярного взаимодействия с местным и мировым сообществами создает вдумчивых ответственных граждан, способных установить важную взаимосвязь с группами и организациями в своем обществе.

IMG_9747_Marchello_Adonis Vocabulary gameIMG_9757IMG_9750_Seo-HongCyprus PresentationIMG_9392

Через обучающие техники, базирующиеся на исследовании концепций окружающей среды, социальных и культурных концепций, студенты развивают глубокое понимание процессов. Что в свою очередь позволяет взрастить в них любовь к учебе и создать атмосферу амбициозного изучения, мотивирующую двигаться дальше.

На протяжении всей программы начальной ступени PYP (от 2 до 11 лет) студенты Brookes реализуются в индивидуальном и коллективном принятии решений, адвокатировании своих интересов, а также оттачивают свои навыки творческого, инновационного, критического мышления и дизайн-мышления.

IMG_9750

Снимок экрана 2022-11-25 в 18.43.57

Выставка программы начальной ступени — это основное мероприятие, предоставляющее студентам шанс поделиться с широкой аудиторией нашей школы своим пониманием мировых концептов, имеющих особую важность для них. Проводимая в финальном году программы начальной ступени, выставка позволяет студентам продемонстрировать приобретенные знания и навыки.

Многоэтапная подготовка к выставке мотивирует студентов проанализировать глубоко проблемы или явления, которые их вдохновляют или беспокоят, прикладывая саморегуляционные навыки изучения, чтобы предложить потенциальные решения проблематики. Со структурированным менторством и поддержкой школьных экспертов, местного и мирового сообществ, студенты приобретают необходимую самостоятельность, учатся ценить важность сотрудничества и постоянно осмысливают свои сильные стороны и зоны развития.

Важная роль выставки PYP заключается в успешном переходе в программу средней ступени MYP (Middle Years Programme) и в мягкой подготовке к новым академическим и личностным победам в будущем.

Источник

Early
Years

EIS Early Years

Children are given opportunities to experience a rich language environment; to develop their confidence and skills in expressing themselves; and to speak and listen in a range of situations.

Читайте также:  Композиции в саду летом

Young children are provided with opportunities to be active and interactive; and to develop their co-ordination, control, and movement. Children are also helped to understand the importance of physical activity, and to make healthy choices in relation to food.

Children develop a positive sense of themselves, and others; form positive relationships and develop respect for others; develop social skills and learn how to manage their feelings; understand appropriate behaviour in groups; and have confidence in their own abilities.

Children link sounds and letters and begin to read and write. Children are given access to a wide range of reading materials (books, poems, and other written materials) to ignite their interest.

Children develop and improve their skills in counting, understanding and using numbers, calculating simple addition and subtraction problems; and describe shapes, spaces, and measures.

Children learn to make sense of their physical world and their community through opportunities to explore, observe and find out about people, places, technology and the environment.

Children explore and play with a wide range of media and materials, as well as sharing their thoughts, ideas and feelings through a variety of activities in art, music, movement, dance, role-play, and design and technology.

I cannot describe how happy I am that I have found you and how grateful for her to have this amazing community of friends and teachers! My first intuition about you was absolutely right! Thank you for everything and mostly, for what you are doing for all of us, international families in Moscow, as it is so hard to find a good school here!

Admissions

Thinking about joining our school? Contact our Admissions Team to arrange a visit to school and find out more!

Only in August 2023

Discounts for students transferring from another international schools in Moscow

Источник

Оцените статью